معرفی بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ 2018 ( قسمت دوم )

بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ 2018

در قسمت دوم (قسمت اول مقاله را از این قسمت می توانید ملاحظه بفرمایید) معرفی ابزارهای دیجیتال مارکتینگ نیاز به آشنایی با قسمت دیگری از فریمورک RACE با نام Act ( فعالیت ) است. مرحله Act به معنای تعامل با مخاطبین است. در این مرحله تعامل برند با مخاطبین باید به نحوی باشد که آن ها را از بالاترین قسمت قیف بازاریابی به قسمت پایین آن سوق دهند. انجام این عمل کار بسیار دشواری است و در این راستا به ابزار مختلفی نیاز است. یکی از مهم ترین ابزاری که وجود دارد، محتوای مناسب و سایر المان های انگیزشی است.

در مرحله Act ( فعالیت ) بیشترین فعالیت وب سایت ها باید بر روی ترغیب مشتری های بالقوه انجام پذیرد. مطابق با قیف بازاریابی مخاطبین در این مرحله Reach را پشت سر گذاشته اند و به کسب اطلاعات بشتر در رابطه با برند، محصولات و تمایز آن ها با رقبا نیازمند است. این مرحله بالاترین قسمت از قیف فروش است و فعالیت های مختلفی اعم از ثبت نام برای خبرنامه، انتخاب محصول، قرار دادن آن در سبد خرید و دنبال کردن شبکه های اجتماعی برند برای برای اطلاع از آخرین محصولات و تخفیفات را شامل می شود. تمامی این فعالیت ها از شاخص های ( KPI ) هستند که می توان آن ها را در مرحله Act از فریم ورک RACE در نظر گرفت.

برای موفقیت در مرحله Act باید از ابزارهای دیجیتال مارکتینک مرتبط در زمینه بهره مند شد که عبارتند از:

  1. ابزارهای صفحات کسب و کار
  2. سیستم های مدیریت تولید محتوا
  3. ابزارهای بلاگ ها
  4. ابزارهای آموزش و پروش تولید محتوا
  5. طراحی لندینگ پیج و ابزارهای آزمایش
  6. مدیریت محتواهای دیجیتال
  7. on – site push notification

1.ابزارهای صفحات کسب و کار

  • Hotjar

Hotjar یک راه سریع برای اطلاع از وجود مخاطبین واقعی است. این پلتفرم سبب می شود تا بتوان ترافیک وب سایت به میزان قابل توجهی افزایش داد و به مخاطبین هدف دسترسی پیدا کرد.

  • Clicktale

Clicktale یکی از پلتفرم های بسیار قدرتمندی است که با استفاده از آن می توان موجب افزایش ترافیک سایت و دسترسی به مخاطبین واقعی می شود. از شرکت هایی که با Clicktale همکاری کرده اند، می توان به Adidas، SunCORP، Allianz، B&Q، BNP PARIBAS ،Office DEPOT اشاره کرد.

  • Crazyegg

Crazyegg پلتفرمی است که به واسطه آن می توان از علاقه مندی های مخاطبین مطلع شد. این پلتفرم برای شرکت های بزرگی همچون DELL ،Etsy ،Librato و  ptimizely مورد استفاده قرار گرفته است.

  • Tealeaf

Tealeaf از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ بسیار قدرتمندی است که در رابطه با تجربه کاربران اطلاعات بسیار مفید و دقیقی را در دسترس مدیران سایت ها قرار می دهد. این پلتفرم با آمار و ارقامی که ارائه می کند، سبب بهود فعالیت های وب سایت می شود.

2.سیستم های مدیریت محتوا

  • Episerver

Episerver از سیستم های مدیریت محتوا بسیار قدرتمندی است که در این زمینه خدمات متنوعی را ارائه می کند. این پلتفرم به گونه ای است که دارای رابط کاربری بسیار ساده است تا همه بتوانند از آن استفاده کنند.

  • Sitecore

Sitecore از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ بسیار کاربردی است که در با محتوا، تجارت و شخصی اطلاعات مفیدی ارائه می کند. به واسطه این پلتفرم می توان سبب افزایش اعتماد مشتریان گردید و به شرکت ها کمک می کند تا بتوانند محتوای تولید شده را به نحو مطلوبی مدیریت کنند.

  • Adobe experience manager

Adobe experience manager یکی از پلتفرم های کاربردی طراحی شده توسط شرکت Adobe است. این پلتفرم دارای امکانات بسیار متعددی در زمینه مدیریت تولید محتواست و به همین جهت مورد توجه بسیاری از شرکت ها قرار گرفته است.

  • ACQUIA

ACQUIA یکی از پلتفرم های نوآورانه در دنیای دیجیتال است که سازمان ها و شرکت ها را قادر می سازد تا در تجارت پیشرو باشند. این پلتقرم سرعت و انعطاف پذیری تمامی وب سایت ها را به طرز چشم گیری افزایش می دهد.

  • ORACLE

ORACLE از پلتفرم های بسیار قوی در زمینه مدیریت تولید محتواست. این پلتفرم در زمینه مدیریت تولید محتوا امکانات بسیار زیادی را در دسترس مخاطبین خود قرار می دهد.

3. ابزارهای بلاگ ها

  • WordPress

WorldPress از قدرتمند ترین پلتفرم های موجود برای مدیریت محتواست. این پلتفرم بسیار ساده و روان تا طراحی شده تا تمام افراد بتوانند اقدام به طراحی بلاگ نمایند. این پلتفرم به دلیل خدمات گسترده ای که ارائه داده است با استقبال بسیار خوبی همراه شده است.

  • HubSpot

HubSpot از دیگر پلتفرم های است که در زمینه دیجیتال مارکتینگ و سیستم مدیریت محتوا نقش آفرین است. این پلتفرم خدمات بسیار متنوعی را به کاران ارائه می دهد تا از این طریق کسب و کارها بتوانند شاهد رشد و موفقیت خود باشند.

  • Movable Type

Movable Type از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ بسیار کاربردی در زمینه نشریات و وبلاگ نویسی است که مورد توجه افراد بی شماری قرار گرفته است. این پلتفرم قدرتمند در بسیاری از شرکت های بزرگ و رسانه ای مورد استفاده قرار می گیرد و حتی قابل استفاده برای کسب و کارهای کوچک نیز است.

  • ExpressionEngine

ExpressionEngine از دیگر پلتفرم های کاربردی در زمینه وبلاگ است که از شرکت های بزرگی که با آن همکاری می کند می توان به NIKE، SRATBUCKS، Disnep، WHOLE FOODS و Pizza Hut اشاره کرد.

  • Drupal

Drupal پلترمی است که در زمینه سیستم مدیریت محتوا و وبلاگ نویسی مورد توجه افراد بی است. این پلتفرم به واسطه ارائه خدمات متنوعی که داراست، این امکان را فراهم می کند تا همه بتوانند از آن استفاده کنند.

4. ابزارهای آموزش و پروش تولید محتوا

  • EVERNOTE

EVERNOTE از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ بسیار قدرتمندی است که برای یادداشت برداری، سازماندهی محتواو بایگانی کردن آن ها می توان از آن بهره مند شد. این نرم افزار با ارائه امکانات متفاوت به نحو مطلوبی پاسخگوی نیاز کاربران است.

  • IFTTT

IFTTT از پلتفرم های بسیار کاربردی در زمینه تولید محتوا و مدیریت آن است. این پلتفرم با امکانات بسیار متعددی که در اختیار کاربران خود قرار می دهد، موجب جلب رضایت هرچه بیشتر آن ها شده است.

  • Feedly

Feedly از نرم افزارهای است که از سال 2008 کار خود را آغاز کرده است. این نرم افزایش امکان مدیریت، بایگانی و استفاده از محتواها را برای کاربران فراهم می آورد و از این جهت مورد توجه قرار گرفته است.

  • Scoop.it

Scoop.it از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ جامع در زمینه بازاریابی محتواست. این پلتفرم در زمینه تولید و مدیریت محتوا برای کسب و کارهای آنلاین فعالیت می کند و در این حوزه خدمات بسیار متنوعی را برای کاربران فراهم آوده است.

  • CRONYCLE

CRONYCLE پلتفرمی است که برای تولید محتوا و مدیریت آن امکانات و خدمات بسیار متنوعی را به کاربران ارائه می دهد. این پلتفرم به بهود کسب و کارهای آنلاین کمک بی شماری می کند و سبب می شود تا محتوای تولید شده از بازده مطلوبی برخوردار باشد.

5. طراحی لندینگ پیج و ابزارهای آزمایش

  • Unbounce

Unbounce از پلتفرم های بسیار جامع برای طراحی لندینگ پیج است که بازاریان کمک خواهد کرد تا بتوانند به نحو مطلوبی محصول خود را بازاریابی کنند. این پلتفرم لندینگ پیچ های بسیار متفاوتی و متناسب با کسب و کارهای مختلف را طراحی می کند.

  • LeadPages

LeadPages از پلتفرم های بسیار کاربردی در زمینه طراحی لندینگ پیج است. این پلتفرم متناسب با نوع کسب و کارهای مختلف اقدام به طراحی لندینگ پیچ می کند تا از این طریق به آن ها در جذب مخاطب یاری رساند.

  • Instapage

Instapage پلتفرم قوی و کاربردی برای طراحی لندینگ پیج است و از شناخته شده ترین مشتریان آن می توان به eBay،Realtyshares،HEAP،UDACITY و UserTesting اشاره کرد. تمامی طراحی های انجام شده توسط این شرکت متناسب با کسب و کار خواهد بود.

  • ion interactive

ion interactive از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ موجود برای طراحی لندینگ پیج است که طراحی ان بسیار جذاب بوده و به همین جهت سبب جذب هرچه بیشتر مخاطب می شود.

  • Optimizey

Optimizey از پلتفرم های پویا و کاربردی است که در زمینه طراحی لندینگ پیچ خدمات بسیار متنوعی را به کاربران ارائه می دهد. این پلتفرم برای کسب و کارهای مختلف همچون یک پشتیبان قدرتمند است که در سراسر جهان سبب جذب مشتری خواهد گردید.

6. مدیریت محتواهای دیجیتال

  • Adobe experience manager

Adobe experience manager یکی از بهترین پلتفرم های ارائه شده توسط شرکت Adobe است که در زمینه تولید محتواهای ویدئویی خدمات بسیار گسترده ای ارائه می کند. با استفاده از این پلتفرم می توان ویدئو بسیار جذابی تهیه کرد و آن ها را به اشتراک گذاشت.

  • WISTIA

WISTIA پلتفرم بسیار قوی برای تولید محتوای تصویری است که با استفاده از خدمات این پلتفرم می توان محتوای دیجیتال بسیار باکیفیت و پربازده ای طراحی کرد و به مدیریت آن پرداخت.

  • Vimeo

Vimeo از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ بسیار کاربردی برای به اشتراک گذاری ویدئو است که در این راستا خدمات متنوعی به کاربران ارائه می کند.

  • Uberflip

Uberflip پلتفرم بسیار قوی در زمینه تولید و به اشتراک گذاری محتوای ویدئوی محسوب می شود. این پلتفرم با ارائه خدمات متنوع سبب شده تا بتوان مختلفی ویدئویی بسیار جذابی را متناسب با نوع کسب و کار تولید کرد.

  • Placeit

Placeit از پلتفرم هایی است که با امکانات مختلفی که در اختیار کاربران قرار می دهد، امکان تهیه بهترین محتواهای دیجیتال را برای کاربران فراهم می آورد.

7. on – site push notification

  • HELLOBAR

HELLOBAR پلتفرمی است که با استفاده از امکان افزایش نرخ تبدیل فراهم آورده می شود. این پلتفرم این امکان را فراهم می آورد تا بتوان به بهترین حالت ممکن به مخاطبین در سفر مشتری یاری رساند.

  • BrightInfo

BrightInfo یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است که به واسطه آن می توان در رابطه با نرخ تبدیل اطلاعات مفیدی به دست آورد. این پلتفرم با طراحی on – site push notification مناسب سبب می گردد تا بتوان سبب ترغیب مخاطبین گردید.

  • Evergage

Evergage پلتفرم بسیار کاربردی در زمینه افزایش نرخ تبدیل است. این پلتفرم برای بسیاری از شرکت های شناخته شده مورد استفاده قرار گرفته است و با استفاده از آن می توان مخاطبین ترغیب کرد.

  • Bounceexchange

Bounceexchange از پلتفرم های است که با استفاده از آن می توان شاهد افزایش نرخ تبدیل بود. این پلتفرم با خدماتی که ارائه داده است برای تمام کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد.

  • SaleCycle

SaleCycle پلتفرمی است که به واسطه آن می توان شاهد افزایش میزان چشم گیری از نرخ تبدیل بود. این پلتفرم push notification متناسب با کسب و کار را طراحی می کند و در اختیار کاربران قرار می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *