اولین ضد کنفرانس با موضوع محتوا برگزار می شود

ضد کنفرانس محتوا

در اولین ضد کنفرانس که جمعه 10 اسفند 97 در آبی سفید برگزار می شود قصد داریم به موضوع محتوا بپردازیم.هدف این ضد کنفرانس هم افزایی دانش و مهارت های فردی به صورت گروهی است.

تعریف ضد کنفرانس

ضد کنفرانس (unconf) بر خلاف رویدادهای عادی جایی برای صحبت کردن همه شرکت کنندگان است، مجالی است که همه دانش خود را به اشتراک بگذارند و از آن یاد بگیرند. در این رویداد فرآیند برگزاری کل ساختار کنفرانس به هم می ریزد، سخنران واحدی وجود ندارد و افراد با دانش موجود خود به ضد کنفرانس می آیند و با اشتراک گذاری اطلاعات چیزهای جدید می آموزند. در انتها مقاله ای در مورد آموخته های خود می نویسند.

اهداف ضد کنفرانس محتوا چیست؟

ضد کنفرانس محتوا با هدف هم افزایی دانش و مهارت های افراد در زمینه های مختلف و مرتبط به محتوا برگزار می شود. این رویداد سخنران خاصی ندارد و در ابتدا 5 نفر فعال در زمینه های مرتبط با محتوا در 10 دقیقه برای شروع بحث ها نکات مورد نظر خود را بیان می کنند. سپس همه شرکت کنندگان موضوعاتی پیشنهاد می کنند و برای انتخاب موضوعات نهایی ضد کنفرانس رای گیری می شود.

بر اساس نظرات به دست آمده، جلسات موازی تشکیل خواهد شد تا موارد مختلف بررسی شود و در نهایت هر فرد شرکت کننده مقاله ی خود را از آن چیزی که در ضد کنفرانس یاد گرفته است می نویسد و بعد از یک هفته مقاله برتر اعلام می شود! به همین سادگی 🙂

اگر به حوزه تولید محتوا علاقه مند هستید، فرصت آشنایی با تعدادی از افراد علاقه مند مثل خودتان و همچنین برای رشد فردی، این رویداد را از دست ندهید.

بنیانگذار وب سایت راسا نیز در اولین ضد کنفرانس محتوا در خدمت شرکت کنندگان عزیز می باشد.

زمان برگزاری: جمعه 10 اسفند 97

مکان برگزاری: \”فضای کار اشتراکی آبی سفید\”
اصفهان – خیابان فردوسی- کوچه چهار – پلاک دو

ثبت نام و اطلاعات بیشتر:
Goo.gl/KBTMNf

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *