برترین صفحه ساز وردپرس در سال 2020 به همراه لینک دانلود 

صفحه ساز وردپرس

وردپرس محبوب‌ترین و البته قدرتمند‌ترین سیستم مدیریت محتوا CMS است که افراد بسیاری در سراسر جهان به منظور ساخت و طراحی وب سایت خود از آن استفاده می‌کنند. یکی از بهترین ویژگی‌های وردپرس وجود صفحه سازهای مختلف در آن است. این صفحه سازها دارای تمامی امکانات مورد نیاز فرد برای ساخت و طراحی یک صفحه هستند و حتی افراد مبتدی هم می‌توانند از آن‌ها به راحتی استفاده کنند. در ادامه این مقاله به معرفی 9 صفحه ساز وردپرس همراه با امکاناتی که این صفحه سازها دارند، خواهم پرداخت تا بتوانید با آگاهی نسبت به انتخاب این صفحه سازها اقدام کنید.

صفحه ساز ویژوال کامپوزر Visual Composer Website Builder

اولین و محبوب‌ترین صفحه ساز وردپرس که بسیاری از ما اگر از آن استفاده نکرده‌ باشیم، حتما نامش را شنیده‌ایم Visual Composer است. ویژوال کامپوزر یک صفحه ساز کاربرپسند، ساده و آسان است که با استفاده از آن می‌توانید طراحی صفحات وب سایت خود را به بهترین حالت ممکن انجام دهید. تمامی مراحل کار با این صفحه ساز به صورت drag and drop است و می‌توایند هر آنچه به دنبال آن هستید را از جعبه المان‌ها دریافت کنید. با استفاده از این پیج بیلدر امکان ویرایش منوها، هدرها، فوترها، ستون‌های اصلی و فرعی برای شما فراهم می‌شود.

ویژوال کامپوزر امکانات مختلفی دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید هر صفحه را متناسب با نیاز خود شخصی‌سازی کنید. شما با زدن چند کلیک در این صفحه ساز می‌توانید زمینه دلخواه خود را داشته باشید و حالت نمایش آن را نیز مشخص کنید.

visual composer website builder

 

المنتور Elementor

صفحه ساز المنتور یک صفحه ساز قدرتمند و پرطرفدار در وردپرس است که با استفاده از آن می‌توانید در هنگام انجام تغییرات به صورت مستقیم تغییر را مشاهده کنید. این صفحه ساز نیز بر مانند دیگر صفحه ساز های وردپرس به صورت drag and drop است و با استفاده از آن می‌توانید به راحتی صفحه‌های مختلفی برای وب سایت کنید. از ابزارهای ابتدایی تصویر و متن تا ابزارهای پیشرفته‌ آکاردئونی، شبکه‌های اجتماعی، جدول، اسلاید و … در Elementor وجود دارد.

یکی از بهترین امکاناتی که ویرایشگر المنتور دارد، آن است که بیش از 300 الگوی آماده در آن قرار دارد که می‌توانید الگوی مورد پسند خود را انتخاب کنید و به راحتی هر قسمت را ویرایش کنید. همچنین این امکان برای شما فراهم شده تا بتوانید الگویی که طراحی کرده‌اید را ذخیره کرده و از این طریق دیگر نیازی به طراحی دوباره ندارید و می‌توانید هرجا به آن نیاز داشتید از آن استفاده کنید.

elementor

 

صفحه ساز بی اور بیلدر Beaver Builder

صفحه ساز Beaver Builder سرعت بالایی دارد و با استفاده از آن می‌توانید به صورت مستقیم شاهد تمامی تغییرات باشید. در این پیج بیلدر این امکان برای شما فراهم شده است تا بتوانید با پنلی که در سمت راست ویرایشگر قرار کرده است، المان‌های مورد نظرتان را انتخاب کرده، بکشید و در صفحه رها کنید، سپس تغییرات مورد نظر را روی آن اعمال کنید.

در این صفحه ساز شما قادر به طراحی هر آنچه برای یک صفحه سایت لازم است، خواهید بود که از جمله آن‌ها می‌توان به بک گراند، دکمه‌ها، بلوک‌ها و … اشاره کرد. باید اشاره کنم در صفحه ساز بی اور بیلدر نیز بیش از 30 الگوی از پیش تهیه شده وجود دارد که به راحتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و صفحه وب سایت خود را ایجاد کنید.

beaver

 

صفحه ساز وردپرس دیوی Divi

صفحه ساز وردپرس دیوی دارای بیش از 20 قالب از پیش تهیه شده و آماده است که با توجه به کسب و کار خود می‌توانید الگوی مناسبی انتخاب کنید. این صفحه ساز نیز مانند دیگر صفحه سازها ویرایشگر دیداری است و می‌توانید به صورت زنده تمامی تغییرات را مشاهده کنید که ز طریق در زمان صرفه جویی می‌شود و نتیجه طراحی صفحه بهتر خواهد شد. با استفاده از صفحه ساز Divi می‌توانید در عرض چند دقیقه طراحی‌ مخصوص به خودتان را داشته باشید. این افزونه بسیاری از قالب‌های وردپرس هماهنگ است و از این بابت نیز خیال کاربر را آسوده کرده است.

Divi

 

صفحه ساز Themify Builder

Themify یک صفحه ساز وردپرس که کاربری ساده و آسانی دارد و از آن می‌توانید برای صنایع مختلف مانند سالن‌های ورزشی، رستوران‌ها، فروشگاه‌های آنلاین و … استفاده کرد. در این افزونه نیز بیش از 40 طرح از پیش تهیه شده مختلف وجود دارد که می‌توانید متناسب با کسب و کار خود، قالب مناسبی را انتخاب کنید. این صفحه ساز وردپرس، یک افزونه قابل اعتماد برای طراحی سایت محسوب می‌شود که کاربر با استفاده از آن می‌توان در زمان کوتاهی طراحی صفحه‌های مختلف را انجام دهد.

Themify

 

صفحه ساز SiteOrigin

صفحه ساز وردپرس SiteOrigin یکی از محبوب‌ترین صفحه سازها محسوب می‌شود و بیش از یک میلیون نصب فعال دارد زیرا این پیج بیلدر رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانید از آن استفاده کنید. برای طراحی صفحه با استفاده از این پلاگین می‌توانید هم از ابزار‌های وردپرس و هم ابزارهایی که در این صفحه ساز استفاده کنید که البته نیاز به نصب و بارگیری خواهند داشت. این افزونه هم مانند المتور دارای تاریخچه است و در صورتی که تغییری در صفحه ایجاد کردید و علاقه‌ای به آن نداشتید می‌توانید به عقب بازگردید. این ویرایشگر با نسخه جدید وردپرس هماهنگ است و می‌توان با خیال آسوده از آن استفاده کنید.

siteorigin

 

صفحه ساز Thrive Architect

رابط کاربری صفحه ساز وردپرس Thrive Architect شباهت زیادی به المنتور دارد. این صفحه ساز با توجه به ساختاری که دارد، این امکان را فراهم می‌آورد تا همه بتوانند از آن استفاده کنند ولی در بین وبلاگ نویسان و بازاریابان واسطه محبوبیت بیشتری دارد. در این صفحه ساز نیز بیش از 200 قالب آماده وجود دارد که بدون صرف وقت زیاد می‌توانید قالب مناسب خود را انتخاب کرده و صفحه مورد نظر خود را ایجاد کنید.

Thrive Architect

صفحه ساز WP Page Builder

صفحه ساز WP Page Builder یک صفحه ساز وردپرس جدید است که بسیار سبک بوده و همه می‌توانند از آن استفاده کنند. این صفحه ساز مانند المنتور امکان ذخیره‌سازی قالب طراحی شده توسط شما را فراهم می‌آورد تا بتوانید از آن هر چند بار که نیاز داشتید، استفاده کنید. صفحه ساز وردپرس WP Page Builder از امکانات بسیار مختلفی برخوردار است که همین موضوع این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید صفحه وب سایت خود را کامل شخصی سازی کنید و آن را متفاوت از دیگر وب سایت‌ها طراحی کنید.

WP Page Builder

 

صفحه ساز Live Composer

افزونه Live Composer یک صفحه ساز وردپرس رایگان و متن باز است که به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. این صفحه ساز نیز طراحی صفحه‌های وب سایت را به صورت drag and drop انجام می‌دهد و بدون نیاز به برنامه نویسی می‌توانید وب سایت خود را بسازید. این صفحه ساز وردپرس نیز مانند دیگر صفحه سازها دارای بیش از 40 قالب آماده است که هریک دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود هستند. صفحه ساز Live Composer به راحتی با WooCommerce ادغام می‌شود و به همین دلیل مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است.

Live Composer

سخن پایانی

تعداد صفحه سازها در وردپرس بسیار زیاد است و به طور کلی تمامی آن‌ها امکانات و ویژگی‌های شبیه به هم دارند و هرکس با توجه توانایی‌ها و همچنین سلیقه خود از صفحه ساز مورد علاقه‌اش استفاده می‌کند. در میان تمامی صفحه سازهایی که به آن‌ها اشاره شد، به نظر من المنتور رابط کاربری آسان‌تری دارد و به راحتی با استفاده از آن می‌توانید صفحه‌های وب سایت خود را طراحی کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *