بازاریابی شبکه های اجتماعی

social media marketing

شبکه های اجتماعی از مهم ترین و تاثیرگذار ترین راه های بازاریابی برای فروش انواع محصولات، بازاریابی خدمات و اعلام کردن اخبار روز فروشگاه‌ها برای ارتباط بیشتر با مشتریان می باشد. امروزه حدودا تمامی افرادی که در شهر های بزرگ زندگی می کنند به نوعی با شبکه های اجتماعی در تعامل می باشند. برای درک بهتر این آمار بهتر است بگوییم که بیشترین کاربران شبکه اجتماعی و پیام رسان تلگرام ایرانی هستند و همچنین بسیاری از ایرانیان، وقت خود را بیشتر در فضای اینستاگرام می گذرانند و عملا این شبکه تبدیل شده است به بهترین ویترین فروشگاهی در شبکه های اجتماعی است.

شبکه های اجتماعی

ساخت اکانت های پر بازدید و با اعضای زیاد می تواند تمامی افرادی که در ایران زندگی می کنند را با فروشگاه شما ارتباط دهد و با محصولات ارائه شده آشنا نماید. صرف نظر از نوع خدمات، استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی امروزه به یکی از اصلی ترین راه های رونق در فروش می باشد. این امر به دلیل بازدید بالای مردم در این رسانه ها و همچنین استفاده از روش هایی برای ارتباط با کاربرانی که مایل به پیدا کردن فروشگاه با خدمات مورد نظر می باشند بسیار مورد توجه صاحبین کسب و کار در سراسر جهان است.

پیام رسان و شبکه اجتماعی تلگرام

نرم افزار پیام رسان تلگرام در سال 2013 بر پایه IOS طراحی و ساخته شد و سپس نسخه آلفا برای اندروید در همان سال در بازار پخش شد. برنامه نویسان این شبکه اجتماعی که برادران دوروف هستند اکنون این قابلیت را به تلگرام داده اند تا شما با یک حساب کاربری، از طریق موبایل، تبلت و کامپیوتر به تلگرام دسترسی داشته باشید. این برنامه رایگان است و به همین دلیل بسیاری از مردم برای ارتباط با یکدیگر از طریق اینترنت، از نرم افزار پیام رسان تلگرام استفاده می کنند که این، تمامی امکانات این شبکه اجتماعی نیست.

در شبکه اجتماعی تلگرام شما و هر فرد می تواند برای خود، کسب و کار، ارائه خدمات و اخبار روز کانال تاسیس نماید که با کار کردن و معرفی کردن آن با استفاده از سایت اینترنتی، افراد علاقه مند را جذب نماید و از این طریق، اخبار روز فروشگاه و کسب و کار خود را به اطلاع آن ها به صورت رایگان برساند.

شبکه اجتماعی اینستاگرام

اینستاگرام را می توان به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در دنیا معرفی نمود که توسط فیسبوک خریداری شده است. این شبکه، بر پایه عکس پایه ریزی شده است یعنی شما باید به همراه هر پست حتما یک عکس را آپلود نمایید و به همین دلیل می توان اینستاگرام را به عنوان یکی از ویترین های هر فروشگاه و مرکز خدمات رسانی تشبیه نمود. شما می توانید با استفاده از یک دستگاه گوشی هوشمند اندروید یا IOS می تواند به چندین حساب کاربری ارتباط داشته باشد. شخصی، کاری و تبلیغاتی.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *