روش تولید محتوا برای سایت

روش تولید محتوا برای سایت

با گسترش روز افزون دیجیتال مارکتینگ و محبوب تر شدن بازار تجارت الکترونیک، اهمیت تولید محتوا برای سایت ها روز به روز افزایش می یابد. محتوای خوب می‌تواند رتبه سایت را بالا ببرد و بازدیدکننده‌های بیشتری به شما بدهد.

محتوای خوب

از آنجایی که گوگل قوانین خاصی برای متون سئو دارد، در این مقاله به بررسی چند روش تولید محتوا برای سایت ها پرداخته ایم.

کلمات کلیدی

عنوانی که برای مطلبتان انتخاب می کنید، علاوه بر جذاب بودن و تازه بودن، باید یک کلمه کلیدی مرکزی داشته باشد. این کلمه را کلمه کلیدی کانونی می گویند. برای نوشتن محتوا می توانید از این کلمه استفاده کرده و کل محتوایتان را بر اساس آن شکل دهید.

تعداد کلمات محتوا

با توجه به پتانسیل و ظرفیت سایت، شناختن گروه اصلی مخاطبان سایت و همچنین کاری که از شما خواسته شده است، تعداد کلمات را مشخص کنید. برای هر محتوا تعداد کلمات نباید از یک حد معقولی کمتر و خیلی از آن بیشتر باشد. خودتان را به تعداد کلمات محدود نکنید و کیفیت متن را در نظر بگیرید، اما در پایان، متن را از نظر تعداد کلمه بررسی کرده و تغییرات لازم را در آن به وجود بیاورید.

سر تیتر

متن شما باید حاوی چند سر تیتر مجزا باشد که کلمه کلیدی کانونی شما، حداقل در یکی از این عنوان ها به کار برود. توجه کنید در نوشتن این متون، از تیتر های مناسب و درخور و در ارتباط با موضوع اصلی استفاده کنید.

طول جملات

ممکن است خواننده بتواند به راحتی یک متن طولانی را بخواند و خسته نشود. این اتفاق تنها در صورتی انجام می شود که جمله های متن و همچنین طول پاراگراف ها، زیاد نباشند. جملاتتان را با طول مناسب و کمتر از 20 کلمه بنویسید و دقت کنید محل قرار گیری فعل و فاعل و مفعول در جمله صحیح باشد. جمله های روان و سلیس، به خواننده کمک می کنند تا متن شما را بهتر بخواند و از طرف دیگر، متن شما توسط قوانین سئو گوگل مورد تایید قرار گیرد.

عدم تکرار در تولید محتوا

سعی کنید متونتان را روز به روز جدید تر و تازه تر بنویسید. از تکرار مکررات در متن ها و به خصوص از تکرار کلمات در عناوین و تیتر ها پرهیز کنید. عناوین سئو می توانند رتبه بندی وبسایت شما را بهبود ببخشند. از طرفی متن هایی که مطالب مفید و بدون تکرار دارند، بیشتر توسط مخاطبان مورد توجه قرار می گیرند و رنکینگ وبسایت را بالا می برند.

تولید محتوا

لینک های مرتبط

از دادن لینک های غیر مرتبط با مطالب وبسایتتان پرهیز کنید. اگر ورودی لینک های غیر مرتبط با سایت شما زیاد باشد، ممکن است توسط گوگل شناسایی شوید و به این ترتیب سایت شما از لیست رتبه بندی ها حدف می گردد.

 امروزه یکی از بهترین راه های گسترش کسب و کار در ابعاد کشوری و جهانی را می توان طراحی سایت معرفی نمود که یکی از اصلی ترین روش های گسترش این کسب و کار، تولید محتوا متنی می باشد.
هر روز، بیشتر از روز قبل نیاز به نویسندگی محتوا برای سایت ها پیدا می شود و شرکت های مختلف تجارت الکترونیک در این زمینه با هم رقابت می کنند. اما بهتر است بدانیم تنها کسب و کار هایی در این رقابت می توانند پیروز باشند که از روش های به روز و استاندارد برای تولید محتوا استفاده می کنند. به همین دلیل باید از بهترین تیم های با تجربه و به روز برای نویسندگی سایت استفاده نمود.

برخی از قوانینی که از طرف گوگل ابلاغ می شوند، به صورت مستقیم مرتبط به مطلب نویسی و تولید محتوا نیستند ولی رعایت کردن این استاندارد ها، تنها با ایجاد تغییر و به روزرسانی در نویسندگی می توان به آن ها دست پیدا کرد.

کلمات کلیدی مرتبط با مقاله :

تولید محتوا – روش تولید  محتوا –  تولید محتوا سایت –  محتوا برای سایت – تولید محتوا چیست؟ – روش های تولید محتوا – نمونه تولید محتوا – چگونه تولید محتوا کنیم – سفارش تولید محتوا – تولید محتوا به انگلیسی – تولید محتوای آموزشی چیست – تولید محتوا سایت ایرانی – سفارش تولید محتوای متنی – محتوای نو – محتوای با کیفیت – محتوای به روز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *