تبلیغات در گوگل ادز، صدای رسا‌تر از همیشه با Google Ads

تبلیغات در گوگل ادز

در حال حاضر گوگل تبدیل به عضوی از خانواده‌ها شده است. شاید باورکردنی نباشد ولی در حال حاضر چیزی حدود 3.5 میلیارد جستجوی روزانه در گوگل صورت می‌گیرد. این یعنی در هر ثانیه بیش از 40 هزار سرچ اینترنتی از طریق گوگل صورت می‌گیرد. نگاهی به این آمار خیره‌کننده، خبر از قدرت فوق‌العاده گوگل می‌دهد. جریان پرشتابی برای حضور کسب‌وکارها در بستر وب ایجاد شده است. هر کسب‌وکاری از این غافله جا بماند، دیر یا زود محکوم به شکست است. گوگل در این بین راه‌هایی برای درآمدزایی خودش و همچنین کمک به دیده‌شدن بهتر فروشگاه‌های اینترنتی در نظر گرفته است. تبلیغات در گوگل ادز یا همان گوگل ادوردز به‌عنوان یک سرویس بی‌نظیر، فرصت عالی پیش روی کسب‌وکارهای اینترنتی قرار داده است. پیشنهاد می‌کنیم این فرصت را از دست ندهید؛ چون رقبای شما به‌راحتی از کنار آن نمی‌گذرند.

تبلیغات در گوگل ادز مسیری میان‌بر برای رسیدن به صفحه نخست گوگل

جدال در گوگل بر سر تصاحب صفحه اول است. سایت‌هایی که در این رقابت پیروز می‌شوند، گوی خوشبختی را از رقبا می‌ربایند و سود سرشاری را عاید خود می‌کنند. تنوع روش‌های بازاریابی در بستر گوگل بسیار زیاد است. گوگل نیز سرویس‌های متنوعی برای این منظور تعریف کرده است. یکی از بهترین سرویس‌ها، گوگل ادزاست که در کنار سئو وب‌سایت مورد توجه بخش قابل توجهی از فروشگاه‌های اینترنتی قرار گرفته است.
تبلیغات در Google Ads تخصصی است و نیاز به دانش و آگاهی بالایی دارد. توجه داشته باشید که برای تبلیغات در گوگل ادوردز باید هزینه پرداخت کنید؛ بنابراین بدون مشاوره و شناخت درست از ظرفیت گوگل ادوردز، اقدام به استفاده از آن نکنید. در غیر این صورت سرمایه خود را هدر خواهید داد. اما اجازه دهید به زبان ساده نگاهی به فرآیند تبلیغات در گوگل ادز بیندازیم. به طور خلاصه باید تعدادی کلمه کلیدی را در گوگل ادوردز انتخاب کنید. سپس از گوگل بخواهید که اگر کاربری آن کلمه کلیدی را سرچ کرد، محتوای شما را برای او در جایگاه بالاتر از سایر سایت‌ها به نمایش دربیاورد. برای این منظور باید در یک مکانیزم مشابه مناقصه شرکت کنید. به این ترتیب هزینه تبلیغات مشخص می‌شود و به این ترتیب سفارش شما در گوگل نهایی می‌شود.

گوگل ادز

مزایای استفاده از تبلیغات در Google Ads

تبلیغات در گوگل ادوردز مزایای متعددی دارد که در اینجا نگاهی به مهم‌ترین آن‌ها می‌اندازیم:

1- پرداخت هزینه تبلیغات هدفمند

در گوگل ادز تنها به‌ازای تعداد کلیک کاربران روی محتوای شما هزینه دریافت می‌شود. این مسئله کمک زیادی به شما می‌کند تا نسبت به هدفمند بودن هزینه خود اطمینان حاصل کنید.

2- دایره مخاطبان شما بسایر گسترده است

تصور کنید یک بنر در محله‌ای از شهر نصب می‌کنید. چه کسانی بنر تبلیغاتی شما را می‌بینند؟ تنها جمع محدودی که از در آن محدوده ساکن هستند یا به هر دلیلی از آنجا عبور می‌کنند. اما گوگل تمام مرزها و محدودیت‌ها را از میان برمی‌دارد. شما ممکن است در یک روستای کوچک حاشیه شهر ساکن باشید ولی تبلیغات در گوگل ادوردز پتانسیل معرفی کردن شما به تمام ایران را دارد.

3- بازدهی سریع و مناسب

در مقایسه با بسیاری از روش‌های دیگر دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات در گوگل ادوردز راندمان به‌مراتب بالاتری دارد و اگر به شیوه‌ای درست از آن استفاده شود، می‌توانید در کوتاه‌مدت شاهد بازگشت چندبرابری هزینه تبلیغات خود باشید.

4- هزینه به‌مراتب کمتر

همان‌طور که اشاره کردیم، هزینه تبلیغات در گوگل ثابت نیست و در مکانیزم حراجی قیمت تبلیغات مشخص می‌شود. با این وجود به تجربه ثابت شده است که هزینه تبلیغات در گوگل به‌مراتب کمتر از روش‌های بازاریابی سنتی است.

5- امکان هدف‌گیری مخاطبان خاص

تبلیغات در گوگل مبتنی بر انتخاب کلمات کلیدی صورت می‌گیرد. اگر بتوانید در فرآیند تحقیق کلمات کلیدی بهترین کلمات مرتبط با کسب‌وکار خود را پیدا کنید، به این ترتیب کسانی را به سمت سایت خود می‌کشانید که مخاطبان بالقوه محصولات یا خدمات شما به‌حساب می‌آیند. در نتیجه شانس کسب سود افزایش پیدا می‌کند.

6- امکان بررسی اثرگذاری تبلیغات

این یک مزیت منحصربه‌فرد برای تبلیغات در گوگل ادوردز به شمار می‌رود. گوگل ادز یک پنل کاربری با امکانات فوق‌العاده برای شما در نظر می‌گیرد تا به کمک آن بتوانید ارزیابی دقیقی از میزان اثرگذاری تبلیغات خود داشته باشید. به این ترتیب می‌توانید نسبت به جهت‌دهی بهتر تبلیغات خود در راستای رسیدن به سود حداکثری اقدام کنید.

7- همه چیز تحت کنترل شماست

به‌راحتی این امکان وجود دارد که مشخص کنید تبلیغات شما برای کاربران کدام مناطق جغرافیایی به نمایش در بیاید. حتی می‌توانید به گوگل بگویید که می‌خواهید در چه ساعتی از شبانه‌روز محتوای شما را در صدر صفحه اول گوگل قرار دهد. کدام روش بازاریابی را می‌شناسید که این میزان دست شما را برای مانور دادن باز بگذارد؟

گوگل ادز ورد

چگونه بالاترین بهره‌وری را از تبلیغات در گوگل ادز داشته باشیم؟

برای تبلیغات در گوگل ادز باید اقدامات متعددی انجام شود تا بهترین نتیجه ممکن به دست بیاید. تحقیق کلمات کلیدی و بررسی رقبای اصلی کسب‌وکار شما به‌عنوان دو مورد از مهم‌ترین اقداماتی که باید در این زمینه صورت بگیرد، به شمار می‌رود. این اقدامات کاملاً تخصصی هستند و تنهای کسانی به‌خوبی از عهده آن برمی‌آیند که تجربه کافی در زمینه کارکردن با سرویس گوگل ادز را داشته باشند. همچنین رصد و تحلیل نتایج تبلیغات در گوگل ادز ورد به‌عنوان یکی دیگر از اقدامات اثرگذار در افزایش بهره‌وری تبلیغات به شمار می‌رود. باید به‌دقت از امکانات گوگل در این راستا استفاده کنید تا بتوانید جریان هزینه‌های تبلیغات خود را به سمت سودآوری بیشتر هدایت کنید.

با راسا زودتر به مقصد برسید

آژانس دیجیتال مارکتینگ راسا ارائه‌دهنده خدمات تبلیغات در Google Ads در بالاترین کیفیت ممکن در کشور است. از لحظه‌ای که برای همکاری با راسا وارد مذاکره می‌شوید، همکاران ما به‌صورت 24 ساعته آماده پشتیبانی از شما هستند. صفر تا صد فعالیت‌هایی که برای دستیابی به موفقیت از طریق تبلیغات گوگل مورد نیاز است، توسط راسا پشتیبانی می‌شود. ما در راسا چندین جلسه مشاوره با حضور شما در شهر اصفهان و یا به شکل آنلاین و نیروهای خبره بازاریابی در گوگل ادز، برگزار می‌کنیم. به این ترتیب یک نقشه راه بی‌نقص حاصل می‌شود. نگران هزینه‌های تبلیغات گوگل نباشید؛ ما در راسا آماده همکاری با کسب‌وکارهای اینترنتی کوچک و بزرگ هستیم. با راسا به صفحه اول گوگل سلام کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *